© Copyright Solpin – Eksperci w marketingu i PR. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie Brand Magic
Organizacja loterii promocyjnej to wielowątkowe i wieloetapowe zadanie. Z chęcią przejmiemy wszystkie obowiązki z tym związane – przy nas Twoja firma może skupić się na efektach loterii. Zapraszamy!
Loteria – korzyści
Przy działaniach marketingowych używamy wielu haseł, inspiracji i opisowych korzyści, które mają zachęcać do zakupu konkretnego produktu lub usługi. Przeprowadzane są różnorodne akcje promocyjne. Warto angażować klientów – tych obecnych i potencjalnych – w działania związane z nasza marką. Organizowane są więc eventy, konkursy, czy loterie. Możliwość wygrania cennej nagrody z pewnością jeszcze lepiej motywuje do określonych działań. Loteria promocyjna daje taką opcję, pomaga więc w nawiązaniu, jak i ugruntowaniu relacji z wybraną grupą docelową.
Cel
- Promocja produktu lub usługi.
- Nakłonienie do uczestnictwa w Twoim przedsięwzięciu.
- Zachęta do płacenia podatków w Twojej gminie.
- Wsparcie wielkości i regularności obrotów z partnerami handlowymi.
Loteria promocyjna znakomicie sprawdzi się do tego celu! Solpin organizuje pełen zakres działań związanych z loterią
Organizacja loterii promocyjnej wymaga działań w następujących obszarach:
Obsługa marketingowa:
- Pełna koncepcja loterii.
- Dobór kanałów komunikacji.
- Projekty graficzne.
- Strona www.
Obsługa formalno-prawna:
- Uzyskanie zezwolenia na urządzenie loterii promocyjnej.
- Nadzór nad przebiegiem przez osobę posiadająca świadectwo zawodowe wydane przez Ministerstwo Finansów.
- Gwarancja bankowa.
- Procedura losowania.
- Zapewniona ochrona danych osobowych.
- Rozliczenie loterii i gotowość do obsługi ewentualnych reklamacji.
Obsługa organizacyjna:
- Propozycje i dostarczenie nagród.
- Administracja każdym z aspektów loterii.
- Obsługa księgowo-podatkowa.