Czemu służy audyt marketingowy?
Audyt marketingowy to kompleksowa analiza marketingu danej firmy – jej środowiska wewnętrznego i zewnętrznego wraz z prowadzonymi działaniami marketingowymi.
Najważniejsze zasady reklamy w social mediach
Najważniejsze zasady reklamy w social mediach
Social media pozwalają nawiązać żywy kontakt z odbiorcami. Konto na portalu społecznościowym posiada coraz więcej Polaków, którzy spędzają w tego typu serwisach średnio dwie godziny…
Czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu?
Czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu?
Duże, średnie, a coraz częściej również małe przedsiębiorstwa zauważają, że ich rynkową rolą jest nie tylko generowanie przychodu. Gdy zaczynają dbać również o interesy swojego…
Najważniejsze zasady skutecznego rebrandingu
Najważniejsze zasady skutecznego rebrandingu
Zbudowanie silnego brandu trwa latami. Decyzja o jego zmianie może wprawiać konsumentów w konsternację. Tymczasem rebranding to nic innego, jak dostosowanie się do zmian rynkowych i jego…
Reklama na Instagramie – o czym pamiętać przede wszystkim?
Reklama na Instagramie – o czym pamiętać przede wszystkim?
Instagram jest obecnie na tyle znaczącym kanałem komunikacji, że nie sposób go ignorować. Co miesiąc korzysta z niego ponad 400 milionów osób, które w sumie wstawiają…
Segmentacja w marketingu – czym jest i dlaczego warto ją stosować?
Segmentacja w marketingu – czym jest i dlaczego warto ją stosować?
Żadna firma nie jest w stanie stworzyć oferty, którą przekona do siebie wszystkich konsumentów. Mimo to warto, by dostosowywała swoje działania do oczekiwań…
Co to jest efekt ROPO?
Co to jest efekt ROPO?
Efekt ROPO (ang. research online, purchase offline) zachodzi wówczas, gdy klient najpierw znajduje informacje na temat danego produktu w sieci, ale zakupu dokonuje już w świecie realnym. Taki sposób kupowania…
Czym jest branding?
Czym jest branding?
Branding to pojęcie złożone. Nie jest to określony przedmiot lub działanie, jak logo czy reklama. Za branding moglibyśmy uznać pewien zestaw wartości, takich jak zaufanie, pasja i zaangażowanie, które budują…
Reklama wizerunkowa a produktowa
Reklama wizerunkowa a produktowa
Kreowanie wizerunku, a może polepszanie wyników sprzedaży? Obecnie coraz więcej firm odchodzi od wybierania jednej z tych opcji. Granica między reklamą wizerunkową a produktową zaciera się i staje…