Czy reklama radiowa jest jeszcze skuteczna?
Czy reklama radiowa jest jeszcze skuteczna?
Wielu reklamodawców uważa, że reklama internetowa jest obecnie jedyną skuteczną i opłacalną formą promocji. W końcu to właśnie w sieci najłatwiej tworzyć spersonalizowany przekaz.…
Najważniejsze różnice między PR i marketingiem
Najważniejsze różnice między PR i marketingiem
Wizerunek – to on jest jednym z czynników decydujących obecnie o tym, czy dana marka rzeczywiście odniesie sukces. Myślenie o wizerunku często nasuwa nam skojarzenie z reklamą, jest…
Omnichannel w marketingu
Omnichannel w marketingu
Omnichannel to identyczny sposób traktowania klienta realizowany poprzez różne kanały sprzedaży. W jego realizacji istotną rolę odgrywa synchronizacja komunikatów i działań sprzedażowych w internecie z…
Identyfikacja wizualna – najważniejsze informacje
Identyfikacja wizualna – najważniejsze informacje
Każdy z nas ma pewne cechy wyglądu, dzięki którym odróżniamy się od innych. Podobnie firmy chcą zaakcentować swoją działalność na rynku poprzez własne, charakterystyczne…
Na czym polega up-selling?
Na czym polega up-selling?
Firmy przyjmują różnorakie modele sprzedażowe, jednak warto pamiętać, że nawet dobrą strategię sprzedażową można polepszyć.
Żeby czerpać maksymalne korzyści ze sprzedaży, warto stosować strategie…
Co to jest call to action?
Co to jest call to action?
Call to action (w skrócie CTA) to termin z dziedziny marketingu, który oznacza nakłonienie klienta do wykonania określonej akcji.
CTA jest tłumaczone na język polski jako wezwanie do działania – najczęściej…
Badanie satysfakcji klientów – zadbaj o obecnych klientów
Badanie satysfakcji klientów – zadbaj o obecnych klientów
Badanie satysfakcji klientów dostarcza firmie wielu ważnych informacji od tych, którzy skorzystali z naszej oferty i serwisu.
Przede wszystkim zaś pokazuje, czy dana oferta…
Copywriter opisze dla Ciebie wszystko!
Copywriter opisze dla Ciebie wszystko!
Rola Internetu rośnie - nowe technologie komunikacyjne są coraz bardziej obecne w naszym życiu. Dotyczy to również przedsiębiorstw, które już dawno przekonały się, jak ważne dla ich rozwoju…
Komunikacja wewnętrzna – niedoceniany aspekt integracji zespołu
Komunikacja wewnętrzna – niedoceniany aspekt integracji zespołu
Wciąż zbyt mało firm dba o komunikację między pracownikami. W niektórych przedsiębiorstwach, nawet tych niewielkich, dostęp do kadry kierowniczej jest wręcz…