Na czym polega marketing bezpośredni?
Na czym polega marketing bezpośredni?
Marketing bezpośredni jest jedną z form komunikacji pomiędzy firmą a klientem, która łączy w sobie działania reklamowe z działaniami sprzedażowymi. Najważniejszymi narzędziami tej formy…
Czym zajmują się firmy PRowe?
Czym zajmują się firmy PRowe?
Firmy PRowe, czyli innymi słowy agencje public relations, zajmują się bardzo szeroko rozumianymi kontaktami danej organizacji z otoczeniem. Są to przede wszystkim kontakty o charakterze informacyjnym,…
Czy branding pomaga w tworzeniu strategii marketingowej
Czy branding pomaga w tworzeniu strategii marketingowej
W podstawowym ujęciu branding polega na budowaniu w umysłach klientów świadomości istnienia marki. Innymi słowy dzięki temu działaniu klient nie tylko rozpoznaje markę, ale…
Dlaczego Content Marketing jest ważny?
Dlaczego Content Marketing jest ważny?
Jeżeli istnieje obecnie jakieś skuteczny i stosunkowo niedrogi sposób na dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów, to jest nim bez wątpienia Content Marketing.
Otóż klienci…
Na czym polegają programy lojalnościowe?
Na czym polegają programy lojalnościowe?
Programy lojalnościowe polegają na umożliwieniu konsumentom kolekcjonowania specjalnych punktów uzyskiwanych w zamian za skorzystanie z jakiejś usługi lub zakup jakiegoś towaru.
Generalnie…
Co to jest interim management?
Co to jest interim management?
Interim management definiowany jest jako konkretne działanie wewnątrz organizacji, o określonym przebiegu i celu, przeprowadzane przez osobę fizyczną (Interim Managera) niebędącą etatowym pracownikiem…
Po co określać grupę docelową i segmentować klientów?
Po co określać grupę docelową i segmentować klientów?
Grupa docelowa to zbiorowość, do której kierujemy nasz produkt i na której skupiamy nasze działania marketingowe. Segmentacja klientów z kolei jest jednym z najważniejszych…
Co dają firmie artykuły i informacje prasowe?
Co dają firmie artykuły i informacje prasowe?
Relację na linii firma – prasa można rozpatrywać na dwóch płaszczyznach. Pierwsza polega na tym, że to pracownik firmy jest autorem artykułu umieszczonego w prasie. Druga dotyczy sytuacji,…
Na czym polega PR wewnętrzny?
Na czym polega PR wewnętrzny?
PR wewnętrzny jest gałęzią Public Relations obejmującą swoim zakresem pracowników organizacji. Działania wewnętrznego PR kierowane są do osób będących częścią danej organizacji oraz ich rodzin,…