© Copyright Solpin – Eksperci w marketingu i PR. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie Brand Magic
Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa polega na przekazywaniu informacji o produkcie, usłudze i/lub firmie innym podmiotom. Aby była skuteczna niezbędne jest jej staranne zaplanowanie. Niezależnie od formy warto, żeby była to całościowa i zintegrowana komunikacja marketingowa.
Jeżeli zostanie ona prawidłowo zaprojektowana i zastosowana, zapewni spójność i jednolitość wszelkich kontaktów klientów i otoczenia z Twoją marką. Warto pamiętać, że nie tylko przygotowane i wysłane komunikaty, ale każda styczność z marką, pozostawia wrażenie.
Skutki zintegrowanej komunikacji marketingowej
W ramach komunikacji marketingowej możemy prowadzić w pełni zorganizowane działania, których przykładem jest reklama, promocja, PR czy marketing bezpośredni. Indywidualnie dopasowujemy strategię komunikacji do każdego klienta.
Należy uświadomić sobie, co chcemy w pierwszym rzędzie osiągnąć:
- sprawić, by marka była bardziej rozpoznawalna,
- spowodować, by klienci byli bardziej lojalni,
- czy może pozyskać zupełnie nowych klientów?
Brak komunikacji marketingowej = brak klienta
Tak czy inaczej bez komunikacji marketingowej klient nie dowie się o istnieniu choćby najlepszego produktu. A zatem jest ona koniecznością, a nie przewagą. Im będzie bardziej kompleksowa i przemyślana, tym różnego rodzaju narzędzia, instrumenty marketingowe przyniosą większe korzyści sprzedażowe. Komunikacja przemienia produkt w markę. Oferujemy nabywcy korzyści, a nie tylko towar, czy usługę.
Dbamy o ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji przez pracowników agencji marketingowej i PR Solpin. Twoja firma zyskuje więc pewność, że nasze działania będą skuteczne i pomogą zdystansować konkurencję.
Zintegrowana komunikacja marketingowa pomoże Twojej firmie zaistnieć i wyróżnić się na branżowym rynku.