Jakie są najnowsze trendy w marketingu?
Ustalenie tego, jakie trendy w marketingu pojawią się w najbliższym czasie zależy od ostatnio przeprowadzonych analiz, które dotyczą zachowania konsumentów. Dzięki wiedzy uzyskanej w tym zakresie nie musimy nic odgadywać i chętnie podzielimy się informacjami z innymi. Na szkoleniach pokazujemy, jak wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dynamicznym świecie marketingu.
Połączenie personalizacji i nowoczesnych technologii
Już od dawna widać, że warto postawić na reklamę skierowaną do konkretnej grupy odbiorców. Jest to w stanie przynieść więcej korzyści niż masowe działania. Marketing ATL jest co prawda najbardziej powszechny, jednak jego rola maleje. Prostym przykładem jest chociażby targetowanie reklam internetowych, które odbywa się na podstawie konkretnych informacji o działalności danego użytkownika w Internecie. W ten sposób wyświetlane reklamy dopasowują się do tego, co poszukuje dany użytkownik.
Dobry marketing na miarę dzisiejszego świata zaskakuje. Oprócz przekonującego contentu, czas zacząć przekazywać treści w sposób nietuzinkowy, a do tego możliwy do wykorzystania w wielorakich relacjach z klientem. Najwięcej potencjału tkwi w wideo marketingu, czyli wszelkiego rodzaju filmikach umieszczanych na kanale firmowym, wizytówkach, flash mobach i filmach targowych. Trendem, który będzie nasilać się w najbliższym czasie, jest także wykorzystywanie aplikacji i coraz to nowszych mediów społecznościowych do komunikowania się z odbiorcami.
Nie zapominajmy także o działaniach PR. Oczywiście Public Relations i Marketing nie są tożsamymi pojęciami, nie zapominajmy jednak, że nic tak dobrze nie wpływa na sprzedaż, jak dobry PR organizacji. W Agencji Solpin z powodzeniem łączymy w naszych kampaniach działania z zakresu Public Relations z dobrej jakości marketingiem. Nie boimy się również korzystać z nieszablonowych rozwiązań promocyjnych.